close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך בוחרים יועץ משכנתאות

מערכת שורשב ניסן, תשפ27/03/2020

רכישת דירה כרוכה ברוב המקרים גם בלקיחת משכנתא. מדובר בדרך כלל בסכום כסף שהוא גדול מאד ותקופת ההחזר שלו נמשכת לאורך תקופה ארוכה, בממוצע בין 30-15 שנים

תגיות:
משכנתא לרכישת דירה
אפשר לומר בוודאות שלקיחת משכנתא הוא אחד הצעדים החשובים והמהותיים ביותר שמבצע כל מי שרוכש דירה, כיוון שיש לכך השלכות הן
לטווח הקצר והן לטווח הארוך. חלק גדול מהלווים הם זוגות צעירים בשנות העשרים לחייהם וכשהם יסיימו את תשלומי ההחזר החודשיים, ילדיהם יהיו כבר חיילים או אפילו כבר נשואים.

לכן כאשר מבצעים צעד כה משמעותי, חייבים להיעזר בחברת ייעוץ משכנתאות אשר תייעץ לרוכשי הדירה מהם המסלולים הנכונים ביותר בהלוואה שהם אמורים לקחת. וזאת בהתחשב בסך הכנסותיהם החודשיות, בהתחייבויות הנוספות שיש להם ובחשיבה לטווח הרחוק על רמת ההוצאות שתהיה להם כאשר יהיו להם ילדים, דבר אשר ייצור שינוי תהומי במחויבות הכספית החודשית שלהם.

פניה לבנקים למשכנתאות
הבנקים למשכנתאות מציעים לרוכשי הדירות משכנתא בגובה מסוים ובתנאי החזר ספציפיים הכוללים עמלות, ריביות, קנסות ומגוון מסלולים שחלקם הם צמודים למדד, אחרים אינם צמודים למדד, צמודי מט"ח ועוד.

הנציגים המיומנים של חברת ייעוץ משכנתאות בוחנים כל אחת מההצעות של הבנקים ומנהלים משא ומתן איתם כדי לשפר את גובה העמלות, להקטין את הריביות, לבטל או להקטין את הדרישה לתשלום קנס במקרה של פירעון מוקדם ובמקרים נוספים. בנוסף לכך הם מבקשים לקבל את חלוקת הכספים במסלולים באופן שיהיה הכדאי ביותר ללווים, כך שהם לא יחשפו לתשלומים גבוהים אשר הם מעבר ליכולת הפיננסית שלהם.

כל נושא התשלומים נבדק על ידי חברת ייעוץ משכנתאות בזכוכית מגדלת כדי ליצור נתיב בטוח ואחראי כלפי הלקוחות שלהם. המוטו הוא להיות זהירים, לא לקחת מחויבויות חודשיות שהן מעבר ליכולות ותמיד להשאיר שוליים רחבים למקרים של הפתעות לא צפויות.
בהתאם למצב הכספי של כל לקוח, ממליצים המומחים של חברת ייעוץ משכנתאות על גובה ההחזר החודשי, לדוגמה מסלולים אשר בסך הכול יגיעו כולם יחד להחזר של 4.000 ₪ לחודש. בהתאם להחלטה זו בוחנים את כל ההצעות המשופרות שהציעו הבנקים השונים לאחר המשא ומתן ובוחרים באחת מההצעות הללו.

ליווי מקצועי לאורך כל הדרך
יועצי המשכנתאות מלווים את הלווים לאורך כל הדרך, הם מציעים להם בכל נקודת זמן מהו השלב הבא אשר עליהם לבצע, לאן הם צריכים לפנות ומהי הדרך הנכונה לתיאום כל אחד מהשלבים.

באופן טבעי, רוב הלקוחות אינם מבינים הרבה בכל הקשור למשכנתאות ולכן עלולים לעשות טעויות אשר קשורות גם לכסף רב וגם להתחייבויות כספיות שלא יוכלו לעמוד בהן בעתיד.

לכן בבחירת ליווי המקצועי בנושא המשכנתאות שהוא אקוטי, בוחרים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה אשר ליוו בהצלחה גדולה חברים או בני משפחה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה